2011. augusztus 10., szerda

Yellow Dream - de most már tényleg


Kedves Utazó! Ha volt kedved erre az állomásra visszanézni, kérlek ülj le nálam egy kicsit. Elnézésedet kérem a kellemetlenségért (tisztára olyan vagyok, mint a MÁV szóvivő) technikai problémák merültek fel ezen az állomáson. Remélhetőleg minden akadály elhárult, így megoszthatom Veled első minikémet. Remélem tudod majd használni, bár csodát ne várj, hiszen egy lelkes amatőr készítette, de fogadd olyan szeretettel, mint amilyennel én alkottam.


Remélem sikeres volt a feltöltés - bár az biztos, mert Balázsom ügyezte szerelménél, Balatonfüreden - és én is jól linkeltem ide. Ha mégis valami probléma volt és nem sikerül letölteni, kérem sikítani és futok megoldani a problémát. (Abban legalább jó vagyok...)
Elég szépen megszakítottam ezt a gyönyörű, hosszú szerelvényt, de azért remélem még nem késő: hozzám Pufiindiántól érkeztél és Ritahoz indulhatsz. (Persze ha még nem jártál Náluk...)
Végül, de nem utolsó sorban, köszönöm Beedeenek, hogy bevett a csapatba, Krisssznek a sok-sok segítséget, a többieknek pedig a kedves-aranyos-erőtadó-önbizalmatnövelő biztatást.

8 megjegyzés:

  1. Köszi szépen, le is töltöttem. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! A meglepetést is!!! ;-)

    VálaszTörlés
  3. Csodás lett, köszönöm!!! A meglepit is :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szupi, érdemes volt várni! vittem is, köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Én is vittem köszönöm szépen, és a heticewéhez fel is használtam az egyik template-et :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a letöltési lehetőséget. Ügyes vagy, vittem...
    Timi

    VálaszTörlés