2011. augusztus 10., szerda

Cewe

Nálam ez a szkreppes-dolog úgy kezdődött, hogy úgy gondoltam kezdeni kéne valamit az esküvőnkön készített és megkapott körülbelül 2300 fényképpel. Elkezdtem keresgélni és rátaláltam egy fotókönyvre. Úgy gondoltam, megpróbálom, miért is ne? Az első kicsi könyvem még teljes egészében a cewe-szerkesztőjével készült, de a kutakodás közben véletlenül ráakadtam néhány nagy, magyar szkreppes-blogra. (Direkt nem emelek ki senkit.) Szerelem volt első látásra, sőt azt is maradt. Sokáig kerestem az én utamat, hiszen nekem minden oldal nagyon tetszik. A minimál, a fantasy, vagy éppen a pakolgatós... Mostanra mondhatom el, talán rátaláltam a stílusomra, de ezt nem jelenthetem ki karakánul, hiszen mint minden, én is változom. Biztos mindenki, aki készített már fotókönyvet kíváncsi arra, mi történik azután, hogy rákattintott a 'Feltöltés' gombra... Szekeres Nóra segítségével most kicsit bepillanthatunk ebbe a varázslatos világba:

2 megjegyzés:

  1. Puzsikám, a titkos hozzávaló az ételfesték! :)) Olyan műanyag izékében van, mint az aromák, a mosogatós képen látszanak is. Pirosat, kéket, sárgát vettem, ezekből minden kikeverhető v-színtanuláshoz is remek.
    Fogom használni palacsintához és szines tejszínhabhoz is! Nem szólva a karácsonyi mézesen a cukormázról!
    Remélem, ti isi kipróbáljátok! Puszik!

    VálaszTörlés