2010. június 2., szerda

Heti CEWE-kihívás

Elkészült az oldalam a heti CEWE-kihívásra. A heti feladat, ki kell választani  a kedvenc designered, és az ő egyik készletével kell oldalt készíteni. Csak abból az egy kitből lehet alkotni. Kicsit csaltam, mert ugyan Michelle Coleman készletét használtam fel, viszont nem egyet, hanem kettőt. De bevallottam ám... És itt azt is elárulom, hogy rövidke scrapp-es életem legnehezebb oldala volt. És még csak nem is tudom miért. Jók az elemek, klassz a fotó... De megkínlódtam vele. A végeredmény viszont nem lett annyira rossz. Biztos azért ilyen színes, mert megint rossz az idő (vasárnap óta) és már nagyon unom. A képen szívemcsücske Hanna üldögél a sátorban tavaly nyáron. És annyira mosolyog, hogy a gyönyörű szeme csak csík. Sok oldalt nézegettem mostanában és az önbizalmam romokban volt. Hamar összezuhanok egyébként is, de annyira szépséges oldalakat láttam, hogy egyből arra gondoltam: én, ilyet, soha, minekisgyötrődöm, stb. De aztán megmagyaráztam magamnak, ahogy autót sem tudunk vezetni rögvest, meg kell tanulni, ahogy a scrap-et is. Szóval tanulni, tanulni, tanulni. És ha soha-soha nem fogom elérni azt a színvonalat amit a "nagyok", a magam örömére azért alkothatok én is. Talán... De azért megmutatom mit sikerült:


1 megjegyzés:

  1. Nem értem, hogy miért gyötrődsz. Szerintem ez is nagyon klassz oldal lett.

    VálaszTörlés