2010. június 17., csütörtök

Újra CEWE

Nagyon szeretem a CEWE-s heti kihívásokat. Egyrészt Krisssz mindig nagyon ötletes és jó feladatokat talál ki, másrészt szívem csücske is, mivel ott találkoztam először a scrappel. Így, ha tehetem mindig részt veszek a kihívásokon. Krisssz a közelgő apák napja alkalmából fiús oldalt kért. Ez nekem kétszeresen is jó feladat. Először is két fiam van, egy nagyon kicsi és egy nagyon nagy. Másodszor pedig életem első nyereményét - szintén CEWE - is kiválóan fel tudtam használni, lévén a két választott készlet közül az egyik klassz fiús. A fotóról: két hete letettem az udvaron a fűbe Gábort, aki persze rögtön el is indult felfedezni a világot. Néha lecsüccsent és visszanézett, anya még ott van-e ahol hagyta, és nagybátran ismerkedett fűvel, bokorral.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése