2010. június 27., vasárnap

Akkor is NYÁR!

Úgy döntöttem, hogy nálam nyár lesz és kész! Ha már az időjárás elfelejti milyen évszak van most. (Bár ma már elviselhető volt a hőmérséklet, majdnem nyárias...) Így megváltoztattam blogom öltözetét. És mivel nekem a nyár egyenlő a pipaccsal (sok pipaccsal) és görögdinnyével (a pipacsnál is többel...) így pipacsos lettem. (Mivel dinnye híjján is elég dinnye tudok lenni.) És a katicák is a gyengéim, így Janka katicái közül hármat meghívtam vendégségbe. Örömmel jöttek... Remélem Neked is tetszeni fog új külsőm Kedves Olvasóm.

2 megjegyzés:

  1. Puzsi, nem fogod elhinni, imádom a pipacsot, a katicákat és a dinnyét!!!! ... és nagyon tetszik az oldalad, meg a bátorságod, hogy megelégelted azt, hogy az időjárás becsapja a naptárt! GRATULÁLOK!

    VálaszTörlés
  2. Én is imádom a pipacsot amikor a zöldrét piroslik a pipacstól de a katicákat kihagynám:)

    VálaszTörlés