2010. május 31., hétfő

Osli apás játéka

Tegnap - vagyis ma - éjszaka gyönyörködtem a nyereménykészleteimben. És úgy döntöttem indulok Osli (Valóság tükre) apás kihívásán. Nem kisebbik fiam apukáját köszöntöm így, oldallal, hanem a nagyobbikét. Remélem Balázs örül majd a meglepetésemnek. Az oldalon egy réges-régi kép található, még filmes géppel fotóztam és úgy szkenneltük be. Hááát, a minősége hagy némi kívánnivalót maga után, de ez esetben ez megbocsátható. Nem fűznék több kommentárt hozzá, csak annyit, hogy az oldalon megtalálható elemek és a papírok is Lindsay Jane Boys 'R' Us készletéből vannak.




Aztán ahogy töltöttem ide, arra gondoltam, annyit mégis hozzátennék, hogy a világ végére is elvitte volna a vállán a fiát...

3 megjegyzés:

  1. Nsgyon ötletes oldal, kellemes színek! ... és nagyon tetszik, amit még a végén hozzátettél:-)))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik az oldal elrendezése, és szuper fotó is amit használtál. Köszönöm, hogy játszol velem.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűséges oldalt készítettél. Szívhezszóló, szomorú is, de nagyon szép.

    VálaszTörlés