2010. június 11., péntek

CEWE-kihívásra készült

Krisssz mindig nagyon érdekes és szép kihívásokat talál ki. A héten is nagyon beletalált: dupla oldalt kellett készíteni, úgy mintha fotókönyvet készítenénk. Bevallom, eddig egy fotókönyvet barkácsoltam össze, 4 éves unokahúgomnak, Hannának a születésnapjára. Három álmatlanul eltöltött hetembe került és a barkácsolás szó szerint értendő. (Ezért is irigylem annyira Ányi kisfiától, Somától azt a csodát, amit az édesanyja készített Neki.) De szerintem lassan-lassan bele fogok vágni egy következőbe is, bár mindig rájövök mennyi a hiányosságom még. Az oldalam - bocsánat oldalaim - főszereplője természetesen kisebbik fiam, Gábor lett. Sokat fényképezem, és így gyakran elkapom egy-egy "rosszalkodását" (ami még nem igazi rosszalkodás, inkább a világ felfedezése és természetesen megkóstolása). Ezek a képek mozgatták meg a fantáziámat és ez kerekedett belőle. Láttam, illik a dupla oldalakat megmutatni külön is, így én is mutatom. De mivel nem fotókönyvbe készült, így elcsúszott egy kicsit a közepe. Mentségemre szolgáljon, hogy egyben így, elcsúszva arányosabb. Még annyit, hogy a gyönyörűséges kék papírt Ányitól vonatoztam, a többi elem és a gyűrt papír pedig a CEWE-nyereménykészletemből van, Shayarka Design készlete. Imádom! Akkor lássuk azt a duplaoldalt:


És az oldalak külön-külön. Az első:
 

Aztán a második:


Azért nem lett annyira rossz, ugye?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése