2011. április 15., péntek

Új játék Orsinál

Szegény, elhanyagolt blogom... Mentségemre szolgáljon, hogy lakást sikálok, mivel jön a húsvét. A következő héten pedig Balázsom elballag a középiskolájából, hogy aztán hétfőn újra visszaballagjon, utána járni annak, vajon elég érett-e? Nem tudom más anyukák hogy vannak ezzel, de engem jelenleg a frász tör ki, Ő meg halálnyugodt... Bár tényleg nem tudom mit izgulok ennyire, (de szerintem valakinek izgulni is kéne, ezt persze szépen rám ruházta a nagy fiam) úgyis minden jól fog sikerülni. És mivel állandóan Ő jár a fejemben, így ez az oldal is Róla készült:

Minden papír és elem OsDesign: Glamorous Days

Persze most már elárulhatom, Orsi új játékára készült. Nagyon érdekes az eheti, a születési dátum alapján kell elkészíteni az oldalt. Minden számhoz tartozik egy feltétel, aminek szerepelnie kell. Részletek Orsinál. A táblázat alapján nekem három papírt, 8 elemet, kötelező elemként egy keretet és alphát kellett használni. Szerintem megfelel a feltételeknek. (Érintettnek is tetszik, így mutathatom...) Menjetek, mert érdekes játék és a jutalom sem semmi... Jó számolást és jó játékot! És persze sok szerencsét!

1 megjegyzés:

  1. Jó sika-mikát! Nem is értem miért előtte csinálod, majd utána romeltakarítás :) Én csak tessék, lássék! Ünnepek alatt sose vagyunk itthon! Szupesz az oldalad!

    VálaszTörlés