2011. április 21., csütörtök

Persze megint elmaradás...

de ahogy mondják: ami késik nem múlik. Lassan megszokottá válik a cewés videó-szkrepp. Én csak a fórumon üldögélve várom, mit találnak ki a lányok. Közben persze elképzelem mi mehet a háttérben, vagyis az előtérben... Kitalálják a feladatokat, Krisssz pedig feltölti a fórumba és már kezdődhet is az agyalás és az alkotás. Most majdnem lekéstem a kezdést, de sokat gondolkodtak, így nem maradtam le semmiről. Jó dolog, mert mindig annyit simogatom az oldalam, pakolgatok ide-oda, átteszem az elemeket egy milliméterrel jobbra, aztán kettővel balra... Szóval szöszölök rendesen. Itt viszont kötött az idő, muszáj jó gyorsan "dolgozni". Kattog az agyam, jaj-jaj-jaj, csak sikerüljön. Leírom egy papírra mi kell az oldalra és pipálok... Felül is teljesítettem, mert kettő állat került az oldalamra és egyik sem pillangó (feltételek az oldal alatt) és térhatású árnyékból is akad több. Elkészültem, majdnem időn belül, jó volt, köszönöm Lányok! Mutatom az oldalam:

Felhasználtam: Strawberries Design: papír és varrás;
Paperfellow: cseresznyeág; Moani: madár

A feladat pedig: nagy fotó, idézet, valami állat (de ne pillangó), a fotón kívül csak három színt lehet használni, térhatású árnyék, valami fa (akár ág vagy éppen fakeret is) legyen. Mindig annyit kínlódom az árnyékokkal, kicsit frászt is kaptam a térhatású árnyékolástól, de végül annyira nem lett rossz, sőt nem lettek rosszak, mert a faágon kívül a madárnak is van... A cím pedig azért lett, mert a kicsi póninak Zsivány a neve. A többi zsiványt nem kell magyarázni...

3 megjegyzés:

  1. Annyira édes ez a fotó a srácokról! Tökéletes a nagyfotó szerepre!!! Nagyon tetszik az oldal, és az árnyékolás is nagyon szépen sikerült! Jah, és imádom a varrásod is! :D

    VálaszTörlés
  2. Szuper az egész: a fotó, az árnyékok és love paci!!!

    VálaszTörlés
  3. Puzsi, nagyon szuper lett ez az oldalad is, amit olyan rövid idő alatt kellett elkészíteni!!
    nagyon kedves a fotó! Tetszik a varrás, a díszités, és húúú, nagyon tetszik az idézet és a betűk!!!:-))

    VálaszTörlés