2011. április 2., szombat

A Heart full of love

Orsi egy régebbi készletéből készült ez az oldalam. Mit ne mondjak, szerelem volt első látásra...


A fotó ismerős lehet azoknak akik figyelnek rám, de nagyon szeretem és biztos vagyok benne, hogy nem utoljára került oldalamra. Kicsi technika, a fényképpel szórakoztam: csak a közepe maradt színes, ráadásul a fekete-fehér rész még homályosítva is van. Azt hiszem a bravúros technika sem az én világom, ennyi és a nagy fotó háttérbe mosása éppen elegendő nekem. És persze továbbra is kínlódom az árnyékokkal, szerintem soha nem fog rendes árnyékolás sikerülni... De azért próbálkozom...

4 megjegyzés:

  1. Jaj, de szép szerelmetes oldal! De nagyon ügyes munkát végeztél...életlenítés, blending, B/W. Nagyon guszta! Taps!

    VálaszTörlés
  2. Gyönyörű lett; a fotó is csodás, nem csodálom, h kedvenced! És a készlet is passzol :)

    VálaszTörlés
  3. Egyszerűen gyönyörű lett!!! Árnyékolás meg, majd ráérzel, bár most sem rossz, sőőőt!

    VálaszTörlés