2011. április 16., szombat

OKC - Rainbow Katánál

Ahhoz, hogy a DST-re képeket tudjak tölteni szükséges volt 5 komment. Két hete még azt sem tudtam mi az a DST, nem azt, hogy hol keressem... Persze aztán kiderült, már regisztráltam náluk, és kommenteltem is, például Mörjike egyik készleténél, hátha nyerek... Most pedig a sokadik kommentnél tartok. Mert az úgy volt, hogy Gólya tanácsára nyerési eséllyel kommenteltem. És nyertem is (Fortuna biztos félrenézett, Mr Random meg gyorsan kisorsolt) majd mutatom mit. Orsi javaslatára pedig körülnéztem az CT és OKC felhívásokon. Nem akarok CT-tag lenni több helyen, én lelkiismeretesen csak egy helyen tudok helyt állni. (És még bele se szeretnék gondolni mi lesz október közepétől, ha tényleg visszamehetek dolgozni...) Orsi CT-tagsága pedig jó döntés volt. Jó a csapata, csodálatosak a készletei, öröm velük alkotni. De OKC-ra szívesen jelentkezem. Így akadtam rá szívemcsücske Rainbow Kata OKC-felhívására. Kata gyönyörűséges készleteit nagyon szeretem, ezért azonnal küldtem is a jelentkezésemet. Kata pedig a kódot a letöltéshez. Huncut volt, mert csak kukucskát adott a DST-n, így csak a kicsomagolás után láttam, hogy megint egy finom Szivárvány Katás készlet került hozzám. Két oldalt alkottam eddig:



És a csodaszép készlet, amiből az oldalaim születtek:


Köszönöm Kata a lehetőséget ezúton is! Jaj de jó volt!

1 megjegyzés:

  1. Az első csudafinom egy édes fotóval, a második meg szeretettel teli oldal lett. Nagyon csípem mind a kettőt. Gratula a nyeréshez és az OKC-hoz is. Tudom, hogy imádod Kata készleteit!

    VálaszTörlés