2011. április 15., péntek

Elmaradás és az eheti

Mivel nem nagyon, ááá egyáltalán nem voltam már jó ideje egy cewe-oldallal elmaradásban vagyok. Krisssz a múlt hétre egy szuperséges kihívást talált ki. Üveg ékszereket fotózott és a belőlük készült hátterek felhasználásával kellett oldalt alkotni. Persze lehetett bármilyen más elemet is használni, de a háttereknek felismerhetőknek kellett maradni. Gyönyörűek a hátterek, de csuda élénk színűek. Megnézheted és letöltheted itt. Érdemes, mert különlegesen szépek. Én úgy gondoltam a háttér éppen elég élénk, mellé még bepakoltam az összes gombot, választottam egy felhős fotót, ahol a napsugarak szépen látszanak, és fekete-fehéret "gyártottam" belőle, majd kissé színeztem. Egy szép idézet, aztán már kész is lett volna. De hiányzott valami. Így kerültek rá a gombok méretére és alakjára vágott tavaszi virágok. Úgy érzem semmi más nem kell rá, így teljes.


Az "ehetim" pedig:

Felhasználtam: papírok, noteszlap, csipke: Rainbow;
virág, huzalos virág, kapocs: OsDesign
 
Hétfőn volt a költészet napja. (Balázsom különdíjas lett egy versmondó versenyen.) A feladat pedig, amit Krisssz a hétre adott is ezzel kapcsolatos. Egy magyar verset kellett oldalba foglalni. Én egy Szécsi Margit verset választottam. Őhozzá Nagy Lászlón keresztül jutottam el. Sokszor jobban magaménak érzem egy-egy vers gondolatát, érzését, ha nő a szerzője. Ez a kis négysoros is annyira kedves és rövidsége ellenére olyan sokat mond. Ha Rainbow Kata finom papírjaihoz nyúlok, komolyan mondom még az egeret is finomabban húzkodom. A huzalos virág pedig Orsi nyári készletéből való. Szeretem, mert a huzal ellenére, vagy talán éppen azért olyan légies. Szerintem szép lett.

2 megjegyzés:

  1. Ötletes és kifejező oldalakat hoztál.

    VálaszTörlés
  2. Az oldalaid gyönyörűek!!! A másodiktól teljesen elolvadok. Rainbow készletei nálam az alapok. Igen, ilyen lehelet finom, gyönyörű, megérintően szép a második oldalad!:-)

    VálaszTörlés