2010. augusztus 15., vasárnap

Vége, brühühü, vége

Ma délután még érkezett három oldal. Krisssz is alkotott, szokás szerint nem is akármilyen oldalt. A cím is telitalálat, Boszik, a komment pedig aranyos. Imádom. Ányi oldala is megérkezett. Ő egy régi barátról készített oldalt. A címe elég ijesztő: Vadember, de mivel rózsaszín pillangók és piros szívecskék veszik körbe, így a komment elolvasása nélkül is sejtheti a néző, nem olyan vad az az ember. A kommentet viszont kár nem elolvasni, nagyon jó. Végül, de nem utolsósorban Dorsitól is befutott az oldal (bár Ő igazoltan lett volna távol, elromlott a számítógépe). Egyszerűen vidám oldalt készített, közös családi fotóval, aranyos kommenttel. A címe pedig telitalálat: Csííízzz... Krisssz már sorsoltatott is, barátom Mr Random Klárit választotta. Gratulálok!
És a sorsolással véget ért ez a számomra klassz hét. Szerettem. Szerettem, ahogy Krisssz a frászt hozta rám, hogy nehéz az oldal. Igaza van-volt. Tényleg nehéz Icka oldala, hiszen tökéletes. De meggyőződésem, hogy csak tökéletes oldalt érdemes liftelni, hiszen úgy tanul az emberlánya sokat. Választhattam volna másik oldalt is, hiszen Krisssz felajánlotta a lehetőséget, de beleszerelmesedtem a Szupermamis oldalba. És nem mertem volna kihívás nélkül liftelni. Így muszáj volt és sikerült egy klassz, vidám oldalt készítenem. Szerettem, ahogy sorban érkeztek az oldalak és jobbnál-jobbak. Vidámak, elgondolkodtatóak, viccesek. Szerettem, ahogy a kommentekből nagyon sok mindent meg lehetett tudni a CEWE-lányokról. Kicsi pillantás az életükbe. Szerettem hogy a férjem is belelkesült és mindennap (!) megkérdezte, hogy állnak az oldalak. Szerettem, hogy szombat reggel mikor felkeltem és kimentem a nappaliba, a számítógépnél ült és közölte, újabb oldalak érkeztek. Szerettem, hogy minden oldal mögött láttam a történetet, ahogy született. Szerettem, hogy azt is tudom mennyi fejtörés lehetett kigondolni, Icka oldalából kiindulva hogyan szülessen meg a másik, az enyém.  Szóval szerettem. És köszönöm Krisssz a lehetőséget a választásra. Icka, Neked pedig köszönöm a Szupermamis oldalad. És végül köszönöm a CEWE-lányoknak akik kreatívan, bátran belevágtak. (Tisztára mint egy Oscar-díj átadáson...)

3 megjegyzés:

  1. Én meg lelkesen tapsolok a közönség soraiból :D
    Szuper oldalt választottál feladatnak, én még így is élveztem, mert agyalhattam rajta egész héten. Jó, hogy aztán más lett belőle, de én azt is szeretem.
    Köszönöm a játékot!

    VálaszTörlés
  2. Puzsi, én meg egész héten imádtam a lelkesedésedet, a beszámolóidat, az örömödet, ha érkeztek az oldalak:) És belátom, jó, hogy nem az én kishitűségem győzött, és Icka oldala lett a kiválasztott, mert fantasztikus oldalak érkeztek:)
    Köszi a kihívást, és a lelkesedést is:)

    VálaszTörlés
  3. Annyira aranyos vagy Puzsi! Sűrűn látogattam a blogod miután rájöttem, hogy milyen szorgalmasan jegyzetelsz a beérkezett oldalakról. Imádnivaló a lelkesedésed! És köszönöm, hogy jártál nálam :)

    VálaszTörlés