2010. augusztus 13., péntek

Tizennyolc

Tradammm! Sajnos nem én... Hanem az oldalak a CEWE-n! Bizony-bizony! Már tizennyolc. És nagyon örülök és köszönöm lányok és ugye Krisssz már Te sem izgulsz-aggódsz annyira. A két legújabb oldal témájában hasonló, és abban is hogy gyönyörű komment született mindkettőre. Nem vagyok sírós, de könnyes lett a szemem. Testvérekről szól Beszteri oldala és igazi beszteris oldal. Azt hiszem ezzel minden el is mondtam, gyönyörű. Rubin 30 hetes, még albérletben tartózkodó kis harcosáról készített szintén gyönyörű oldalt. Neki innen is minden jót és persze könnyű szülést kívánok. Annyira imádom mindegyik elkészült oldalt. (Azért remélem nem vagyok nagyon sok ezzel a lelkesedésemmel...)

1 megjegyzés:

  1. Dee, semmit nem csökkent az aggódásom:) Csak mindig másért. Most épp azért, hogy annyi elképesztő oldal van már, és én még mindig nem tudom, mit fogok csinálni.:) Van még 2 és fél nap. No meg a Szigetből is pont annyi, és a kettő együtt elég nehéz:) Lelkesedésed meg szuper, nekem tetszik:)

    VálaszTörlés