2010. augusztus 5., csütörtök

Osli új készlete

Osli születésnapi játékán nekem kedvezett Mr Random. Pedig az utolsó pillanatban töltöttem fel az oldalam. Már meg is kaptam a nyereményem, ami Orsi vadonatújdonatúj készlete. Mutatom:
 

Este kicsomagoltam és úgy döntöttem megnézem milyen szépségek vannak benne. Hát ezt nem kellett volna... Most éjjel 1 óra múlt és kész vagyok egy gyönyörűséges, Hannáról készült oldallal. Azért Ő, mert mikor megláttam ezt a két papírt és a virágos, pillangós huzalt egyből ez a fotója jutott eszembe. És mellé Kukorelly Endre verse. Szerintem Hannáról írta...

2 megjegyzés:

  1. Ó, nagyon szép lett! Köszönöm, hogy megmutattad! Örülök, hogy tetszik a készlet. Remélem fogod még használni másik oldalhoz is.

    VálaszTörlés
  2. Úgy ahogy van, nagyon szép!! Még sok-sok örömöt kívánok a készlettel való alkotáshoz:-))

    VálaszTörlés