2010. augusztus 10., kedd

Liftelni jóóó!!!

Főleg egy olyan oldalt, mint Ickáé. Új barátom - remélem nem hanyagol sokáig - Mr Random a hétre engem kért fel körbenállóst játszani. Így az én kihívásom a feladat. Krisssz keresett meg, azzal a kérdéssel, hogy egy oldalt mindenki, vagy mindenki válasszon oldalt magának. Naná, hogy egyet. Így látjuk kinek mit gyújtott be a fejében Icka tökéletes oldala. Mert Krisssz rábólintott és nagy kedvencem, mindigvigyorgokhaeszembejutoldal lett a heti kihívás tárgya. Aztán elkezdtem gondolkodni, mekkora fába vágtam is a fejszém. De nem baj, aki mer az nyer, meg hasonló most nem sorolom igazságok. Amúgy ha nincs ez a kihívás, eszembe se jut a lift. Mert tényleg tökéletes és ezért tényleg nagyon nehéz. De van az ember lányában fantázia, hát jöjjön aminek jönnie kell. Amúgy a CEWE-lányok tényleg fantasztikusak, jelen pillanatban az enyémmel együtt már öt oldalt lehet megcsodálni. És milyen oldalakat! Itt kukucskálhatsz, érdemes! Az enyém pedig így néz ki:


Felhasználtam: papír: RRoad D; keret, paca: Ányi; varrás: Mörjike; lepke: Zuzka; szalag: Carola; kapocs: CrazyLove


1 megjegyzés:

  1. Nekem most ez a kedvenc oldalam Tőled, Puzsi! Gábort egyébként is imádom látni és ahogy leírtad nevelési elveiteket, folyamatosan mosolygok belül, ha csak eszembe jut is:-)) Szuper!!!

    VálaszTörlés