2010. augusztus 28., szombat

Csak úgy 2

Ezt is csakúgy alkottam a Frontérzékenyről. Mert különben megőrültem volna Tőle. Így kiscrapeltem magamból és hollállá már nyugodt is vagyok. Igaz holnap - vagyis ma - meg álmos leszek, de nem baj. Késő délutánra eljutottunk oda, hogy már az sem volt elég, ha egy légtérben voltunk, már rajtam kellett lennie. Tisztára mint egy kismajom. De mivel a lakás romokban, momentán egy disznóól - szégyellem is - jobb lett volna ha tudok valamit tevékenykedni. De anya tervez, időjárás végez. Hihetetlen mennyire frontérzékeny Gábor.  Most apja mellett szuszog, amúgy. Szóval megnyugodtam, míg alkottam, porszívózni úgysem tudok ilyenkor, várom a holnapot, de előbb még felpakolom ezt az oldalt Róla. Minden papír és elem Rainbow Óceán készletéből van, amire OKC lehetőséget kaptam anno. Köszönöm Katának most is a lehetőséget.
 
 


1 megjegyzés:

  1. Ha meglátom Gábor szemeit, egyszerűen mindig mosolygok!!!! ... azért az oldalad is megdícsérem:-))))))

    VálaszTörlés