2010. augusztus 25., szerda

Secima - Szentendre - CEWE

A héten Secima kihívását kaptuk Mr Random-tól. Az Ő kihívása a "csináljamitakarsz' kihíváson adott fotó oldalba foglalása volt. Még sohasem alkottam úgy oldalt, hogy nem én dönthettem el melyik fotóm kerüljön rá. Szóval nem volt könnyű feladat.  Főleg, mert hétfőn már annyi szép oldal került a Galériába, jobbnál jobb ötletekkel. Secima egy  szentendrei skanzenben készült gyönyörű fotót választott. A fénykép annyira szép, hogy simán elmehetne képeslapnak is. Hoppá, hoppá képeslap. Ez az! Ez lesz az! Mivel a Galériában már volt plakát, városismertető, hát akkor legyen képeslap is. És, hogy legyen személyes vonatkozása az oldalnak, bevontam Balázst is (persze tudtán kívül, mert Ő éppen Horvátországban élvezi a tengert). Balázsnak volt egy kedves szokása tudniillik. Mikor még általános iskolába járt mindig kaptunk tőle képeslapot. (Volt úgy, hogy bélyeg nélkül.) Girbe-gurbán megírva küldte üdvözletét haza. És a címekről volt puskája is, persze mire használnia kellett már jócskán meggyűrődött - de mindig hazakerült a zsebében. Mivel kitaláltam megalkotni már könnyebb volt. Krisssz papírját használtam - most asztalként funkcionál - Gunhild bélyegsablonját, Tyger'S Tidbits gyűrt papírját. És végül, de nem utolsósorban Secima gyönyörű fotóját.

1 megjegyzés:

  1. Imádom az ötletet! A kivitelezés meg egyszerűen szenzációs! még a bélyegre is figyeltél, meg a girbe-gurba betűkre. Imádom!

    VálaszTörlés