2010. július 14., szerda

A szokásos heti CEWE


Ez az oldal a heti CEWE-kihívásra készült. Múlt hétre Krisssz kitalálta, hogy mindenki találja ki magának a kihívását. Erre a hétre pedig azt okoskodta ki, hogy elkezdjük a saját magunk által kitalált kihívásokat szépen sorban megvalósítani. Ez azt jelenti, hogy minden héten lesz egy sorsolt kihívás. Elsőként Beszteri feladatára került sor. Az ő játéka az volt, hogy rossz képből kell oldalt készíteni. Ez jó kihívás, mivel rossz képe mindenkinek akad. Így persze nekem is. A feladathoz lehet javítani a képet, Eszter a blogján tanácsot is ad hogyan. Én Gáborról választottam egy rossz felvételt. Javítottam rajta, persze, de az eredmény messze nem tökéletes. Van rajta maszk, (Krisssz) textúra - utóbbit most használtam először. A cica, a vödör, a halacska és a papírok pedig a CEWE-nyereményemből vannak: ShayarkaDesigns Fishercat készletéből. Kihasználva azt, hogy Gábor lefele néz a felvételen helyeztem el a cicát. Az ajaj pedig két dologra is utal. Az egyik, hogy kiborult a vödör, a másik pedig - amire tulajdonképpen figyel a két rosszposztó, hogy szakad a papír. Amúgy nagy papírtépkedő a lelkem. (Nemhiába nyomdászok a szülei...)

2 megjegyzés:

  1. Hát amit csináltál az nagyon tetszik és kiis probálnám de ha valaki elmagyarázná miez a cewe kihivások nagyon örülnék,van mail cim az oldalamon ha esetleg valaki irniszeretne nekem erröl,meg köszönném

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó hogy az alkotásod gondolati mozzanatait is pár szóban leírtad.Ez a kihívás téma hogyan ja mikéntje engem is érdekelne... kérhetek egy másolatot :)))

    VálaszTörlés