2010. július 7., szerda

Lift

Még sohasem lifteltem (azt sem tudom jól van-e így leírva???) oldalt. De mindennek eljön az ideje... A heti CEWE kihívás az volt, hogy a kihívást is a résztvevőknek kellett kitalálni. Nem kellett sokat törnöm a fejem, mivel már kacérkodtam a liftelés (?) gondolatával. Hát elszaladtam Ányihoz, mert abban biztos voltam, hogy Tőle fogok oldalt kérni kölcsönbe, és kiválasztottam egyet ami nagyon tetszett. Már ez elég nehéz feladat volt, mert Ányi mindegyik oldala nagyon tetszik. Aztán úgy gondoltam, szólnom is kéne a tulajdonosnak mire készülök, így írtam egy mailt. Ányi pozitív (és nagyon gyors) válaszára már el is kezdtem törni a fejem a hogyanon és a miképpenen. Hát ez kerekedett belőle:


Felhasználtam Krisssz papírját és ragacsát, az összes többi elemet pedig Lindsay Jane Boys 'R' US készletében (CEWE-nyereményem) találtam. Kicsit izgulok - hazudtam, nem kicsit - mit szól Ányi az oldalhoz. ("Szerencsére" "jó" természetem van, mindig mindenért frászt tudok kapni.) Az eredetit itt megtalálod. Ányinak pedig nagyon köszönöm a lehetőséget!

3 megjegyzés:

  1. Puzsi, nagyon jó lett, ne izgúlj!! A liftelést én is szeretem, mert nagyon sokat tanul az ember lánya közben. És Ányi oldalának választása is telitalálat volt!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom az elöttem szólokhoz:)
    Viszont a mailcimed nincs kitéve a bemutatkozodnál igy nem tudok kérdezni tőlled személyessen:) nállam van postaláda az oldalon lécci dobjrá egy mailcimet ha nem titkos:)
    Köszi

    VálaszTörlés
  3. Ányi oldalait én is nagyon imádom, "azokon nőttem fel". :) Jó választás volt lifteléshez! :) És nagyon jól sikerült, ügyes vagy! :) ÉS a mostani CEWE-kihíváshoz is fantasztikus oldalt választottál... :D Félek ugyan tőle, de hát ha kihívás, legyen kihívás... :D

    VálaszTörlés