2010. július 29., csütörtök

Díjat kaptam, hurrá!

Díjat kaptam Juma-tól és Geergos-tól! Mutatom:


A teendőim:
1. Ha valaki adja, én elfogadom ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek 6 másik blogot, akiknek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet és kirakom a blogomba.
6. Megnevezem, hogy kitől kaptam és nagy színes betűkkel kirakom a blogomba.

Becenév:
Puzsi, Zsu
Lakhely: Márkó
Születési hely: Zirc
Magasság: 170 cm
Névnap: február 19.
Foglalkozás: nyomdász voltam, most GYED
Testvér: 1 húggal rendelkezem
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelv: magyarul nagyon jól és sokat, az alapszintnél is lejjebb angol :-)
Gyűjtemény: szép emlékeket gyűjtök, és persze fotókat amikből születnek az oldalaim
Iskola: gimnázium
Kedvencek: digitális scrapbook
Zsebpénz: zsebem az van...
Kívánság: nincsenek kívánságaim
Háziállat: Kira kutya

Örültem ám nagyon, bár úgy érzem nem igazán vagyok tehetség... Úgy néztem már körbeért a díj és akiknek adnám már megkapták (van aki kétszer is). Így önzőkutya módjára megtartom magamnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése