2010. július 29., csütörtök

Ismét CEWE

A CEWE galériájában folytatódik a múltkori "Mi lenne a te kihívásod" játék keretében beérkezett oldalak játéka. A múlt héten sajnos nem tudtam oldalt készíteni - a lakás jelenleg is romokban - de most már annyira viszketett a tenyerem, muszáj volt. A heti kihívás témája: A mi kedvencünk. Mr Random Klauanna kihívását választotta. Ő eredetileg egy malacról készített oldalt. Mondhatom halálos. Az oldal is és a malac is. (Bár falusi lány vagyok, Malackáról mégsem a kolbász jutott eszembe - azonnal.) Nagyon jó oldal lett és a képen Röfikének, állítom, a szeme sem áll jól. A heti kihívásba viszont minden belefér. Háziállat, kedvenc elfoglaltság, a többinek  pedig csak a fantázia szab határt. Vagy még az sem... Én maradtam a háziállatnál, és németjuhászunkról, Kiráról készítettem oldalt. A képen épp Gábort korrepetálja... A kicsi persze buzgón gyakorolta a nyelvnyújtogatást...


Felhasználtam: papírok, virág, pillangók: Ányi; maszk: Krisssz; szalag: CinnamonSP.
Mindig tanulok valami újat technikailag, amit rögtön ki is akarok próbálni, most a képpel játszottam kicsit. Hát ez kerekedett belőle.

1 megjegyzés: