2010. július 31., szombat

Boldog születésnapot OSLI!

Ez az oldal Osli játékára készült. Szülinapja közeleg, így a játék is szülinapos. Mivel Gábornak is és Szabinak is most volt a születésnapja, úgy gondoltam megpróbálom. Ez az oldal sikerült:


Felhasználtam: kék papír: Bluebell; négyzethálós papír, varrás, szív: Michelle Colemann;  maszk: Krisssz; zöld paca (nem tudom pontosan mi is ez): NatashaNaSt. Jó ez a játék, különben ki tudja mikorra jutottam volna szülinapos oldalhoz. (A születésnap amúgy jól sikerült, Gábor nagyon örült minden ajándéknak - Majomnak is.) A lakás romokban még mindig. De alakulunk, ha lassan is. Délután lemegyünk az udvarra, mert Gábor SÉTÁL. Vagy játszóterezünk. Így akkor nem tudok pakolni. Marad csak a délelőtt, de akkor főznöm is kell, tehát csak keveset haladok. Mindent elmosogatok, mert csupa por lett minden. De nem panaszkodom, a konyha gyönyörű! Ígérem lesz majd fénykép, bemutatom majd kicsi birodalmam. Lakberendezési újságba nem fog kerülni, de nekem tetszik és ez a lényeg, úgy gondolom! A szülinapról is fogok kicsit többet írni, ígérem.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy játszottál, és egyben gratulálok is, mert a te neved dobta ki random isten :)

    VálaszTörlés
  2. ... én is gratulálok, meg természetesen a saját kis szülinaposodnak is:-)

    VálaszTörlés