2010. május 22., szombat

És itt a második!

A dátum ellenére ez még pénteki bejegyzés akart lenni, de elszaladt az idő. Általában sokáig tart összealkotnom egy oldalt. És ez, amit most megmutatok a világnak, még inkább időigényes volt. Nagyon szépet akartam, lévén nagyfiam és szerelmetes barátnője az oldal főszereplője. A Scrapbook Portál májusi vázlat kihívására készült, és nagyon sokat gondolkodtam hogyan is nézzen ki. Aztán úgy döntöttem mindent bele, jobban mondva rá. Kicsit barokkos ez a sok virág meg zöld, de összességében - persze szerintem - nem is lett rossz. A vidám pepita szalag kicsit könnyíti ezt a virágözönt. A fiatalok, Noémi és Balázs is részt vettek az oldal létrehozásában. Kaptak egy fehér papírt és az ABC kezdőbetűivel kellett kettejük kapcsolatát leírni. Ment ám a gondolkodás...
Geergos CT-felkérése nagyon jót tett nekem. Hiszen így "kénytelen" az ember alkotni. Alig várom, hogy megmutassam milyen szép oldalakat készítettem. Már csak egy hét. Jajajaj, de lassan fog elmenni. Addig persze gyakorolok, tanulgatok, nézegetem itt-ott-amott a "nagyok" munkáit. Szerintem így lehet a legtöbbet tanulni. Ja és persze mozgatni kell a fantáziát nagyon. Imádom a srap-et! Na és akkor lássuk azt az oldalt. Felhasználtam hozzá Ányi papírjait; Marti zöld-rózsaszín levelét, a virágok mögött lévő rácsot (eredetileg szív alakú volt, de nekem virágtámasztéknak kellett, így radíroztam); a gerbera és a képkeret Zuzkától van, a szalag pedig Tyger's-től. Ennyi.



3 megjegyzés:

  1. Na látod megy ez neked, nagyon jó oldal lett:-)

    VálaszTörlés
  2. Nekem nagyon tetszik ez az elrendezés, a virágos megoldás. S jó ötlet az abc-be szedett széljegyzet.

    VálaszTörlés
  3. Valahol már kommentelm is ezt az oldalad. Nagyon tetszik és az is, hogy a "nagyokat is bevontad", azt különösen aranyos ötletnek tartottam:))

    VálaszTörlés