2010. május 23., vasárnap

Kertészkedtünk és egy MEGLEPETÉS

(Ez a bejegyzés, bár vasárnapi a dátum, még szombatra vonatkozik. Mindig megcsúszom.)
Ma nem volt időm oldalazni, sajnos. Délelőtt főztem, kicsit takarítottam. Ebéd után pedig, mikor Gábor (kicsi fiam) felébredt elmentünk a mezőre. Elvittük Kirát (németjuhászunk) sétálni, régen volt úgyis. Jó nagy víz van, így gumicsizmáztunk. Szabival (férjem) nagyon élveztük a pocsolyázást. Mint a gyerekek... Amikor hazajöttünk csepegett az eső, így gyorsan elültettük a karalábé és a karfiol palántáimat. Idén próbáltam ki először: papír tojástartó tálcába palántoltam el a magokat. Kicsik még, kinn a kertben alig látszanak, majd meglátjuk mi lesz belőlük. Palánta után palinta volt. Mármint hintapalinta, míg Szabi az epret gyomlálta ki. Idén újítottuk fel az ültetvényünket, szépen megeredt a 24 palánta. A régi helyen is sok eper lesz. Remélem. Nagyon szeretem, így örülök neki. És a végére hagytam a mai nap legnagyobb történését: GÁBORNAK KIBÚJT 1 FOGA! Kedden lesz 10 hónapos, így már ideje volt. Annyira örülünk ennek a kicsi fognak. Még csak a recék látszanak, de határozottan FOGACSKA. Gáborka nem értette mi ez a nagy örömködésünket, de nagyon boldog lett ő is a mi örömünktől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése