2011. június 16., csütörtök

Három napja

újra dolgozó nő lettem. Csak még szabadságon vagyok. Egész nyáron, hurrá-hurrá! És mint a kisiskolások én is izgatottan várom a szeptember elsejét, amikor ténylegesen elkezdődik számomra a munka. De addig még előttem a nyár, a kert, a strand és a szkrepp! A múltmúltheti cewére számítógép hiánya miatt (Balázsom szerelme nálunk volt és Ő készült a szóbelijére) nem készült oldal, a múlthetire pedig azért nem, mert gyávakutya vagyok... és nekem 30 perc csak arra elegendő, hogy átnézzem mit fogok használni a készletből, kitaláljam milyen fotóval, és a Gimp megnyitása után mindent felpakoljak, majd le és elkezdjek gondolkodni azon, hogyan tovább... bár lehet, hogy ez is több már mint fél óra :) Szóval kimaradt, de az ehetit nem hagyom ám ki és ma 17,30-kor fényképezni fogok, a többit itt olvashatod. De addig is, mutatom a legfrissebb oldalam, ami Rainbow Kata Moments to Remember készletéből készült, amit volt szerencsém megnyerni és most végre elővenni is. Köszönöm Kata itt is, most is! A fotón pedig ki más, mint Gábor, ahogy elmélyülten legózik. Bizony-bizony, eljutottunk ide is - milyen hamar - a kis rombolóból nagy építész lett.


1 megjegyzés: