2011. június 6., hétfő

Elmaradások...

Hűtlen lány vagyok... szegény, elhanyagolt blogom. De azért néha-néha benézek és írogatok is kicsit. Most pótolom elmaradásaim, szám szerint kettőt. Itt az első:


Orsi minijéből készült, ami egy collab része: My Favourite pair of jeans. És azt megsúgom, remélem nem kapok ki miatta, a kék virágot Orsi saját kezével horgolta vagy kötötte. (Ennyit értek hozzá...)


A fotón pedig Balázsom és szerelme, Noémi látható az iskolai bolondballagáson. Nem nehéz kitalálni, tehenészlánynak és tehenészfiúnak öltözött az egész évfolyam... meg pár betyár is volt, de csak a hazafiasság miatt. Jól szórakoztak, egy igazi zenekar zenélt az iskola féltve őrzött díszudvarában, ahová még egy lovat is bevitt a társaság. Igaz póniló volt, de mégiscsak ló. Amúgy lovacska egész jól bírta-tűrte a felhajtást...
Második oldalam pedig másik fiacskámról készült, egy kihívásra. (Tényleg meg is kell néznem mi lett az eredmény...) Egy nagyon aranyos kis készletet kellett letölteni és abból alkotni. Mutatom is a készletet:


És itt az oldalam:



Szokás szerint annyit bénáztam-kínlódtam az árnyékolással, mint a csuda... Lassan ez lesz a mumusom. A múltkor például lámpával világítottam össze-vissza, hogy lássam minek milyen az árnyéka. De néztem már az udvaron is az "árnyékolást". Tiszta árnyékfüggő lettem...

2 megjegyzés:

  1. Tök jók! A ballagásos álomkirályságos! Szupi a fotó a kis minihez!!!

    VálaszTörlés
  2. Nevess ki Puzsi, PONT ugyan ezt csináltam én is az árnyékkal! Néztem a tárgyakra, milyen fényt vetnek, hogy torzulnak, hogy halványulnak...stb. :-)) Így tanulunk kicsilány! :-D
    Szokásosan tündériek az oldalaid!!!

    VálaszTörlés