2010. október 29., péntek

Tökös...

A heti CEWE-kihívásra már újra Krisssz találta ki a megoldandót. Erre a hétre helóvines a feladat. Vagy legalább töklámpás, rémisztő pók, átlátszó kísértet legyen az oldalon. Nem tudtam semmi okosságosat kitalálni, így maradt Gáborom, aki ugyan nem rémisztő és nem átlátszó, viszont nagyon bohóc tud lenni... Ezen a fényképen éppen egy kartondobozban bújócskázott velünk. Rainbow Katánál olvastam nemrég a papírtépés technikáját. (Én eddig vagy leradíroztam a papírom szélét,  ha tépettnek akartam látni, vagy Gunhildtól vettem kölcsön tépett papírszélt és azt kínlódtam a helyére...) Így gondoltam kipróbálom, és nagyon jól sikerült: a kartondoboz szélét én téptem digitálisan. Bizony ám. Csak az volt a baj, hogy Gáboron is látszott a sablon. De azért van a fejem, hogy gondolkodjam... néha. Nosza megdupláztam az eredeti fotót, kiradíroztam a felesleget, Gábor jó lett, kartondoboz tépve maradt, szuper... Persze tudom messze vagyok még, mondjuk Beszteritől. Ő annyira csodálatos dolgokat művel, hogy az állam a klaviatúrán szokott koppanni... De ami késik, nem múlik. Cirka 50-55 év múlva majd én is... 


A két papír és a maszk Krisssztől van. A cím eredetileg ugyanilyen szép sárga betűkből készült, de aztán kiradíroztam a barna papírt, így jobban tetszik. Egy tonna tököt  (Pufiindián és Kacii) raktam az oldalra. Került még pár őszi levél (Krisssz) a hangulat miatt, és némi őszi virág és termés (Geergos). Pók nincs, kísértet sincs. Viszont a tökök már csak a faragásra várnak... remélem Krisssz elfogadja így is... Szemesemálljól Gáborom meg annyira édes... Elhatározta magát és elindult. Itt a lakásban már régóta baktat, de az udvar és az utca valahogy nem tetszett. Most viszont kezd rájönni a dolog előnyeire (oda jut el ahova akar, nem ahova anyukája akarja), így gőzerővel gyalogol. És gyönyörűen... Semmi botladozás, ingadozás. Mindent így csinál, mondjuk. Vár az utolsó utáni pillanatig. Aztán amikor már kétségbe vagyunk esve és orvoshoz akarjuk vinni sok-sok vizsgálatra, hogy biztos beteg ez a gyerek, fejlődési rendetlensége van, meg hasonlók, akkor szépen megcsinálja az adott dolgot. És láthatóan nagyon büszke magára. Igazi pasi, szereti ha hízelegnek a tudományának...

1 megjegyzés:

  1. Ne legyél már ennyire kishitű!! Szuper az oldalad, és minden technika tanulható. Gáborkának meg óriási gratula a gyalogláshoz.:) Nálunk most a hasrafordulás lett kipipálva, bár tegnap egy órát vártam, hogy ismét megnézzem, de Ágost nem volt hajlandó bemutatni a tudományát:) Ő is pasi:))

    VálaszTörlés