2010. szeptember 13., hétfő

Mystery C

Hiába fogadtam meg, hogy nem bénázok tovább, csak nem hagy nyugodni a Mystery. Elkészült a C változat is. Eddig ez tetszik a legjobban. Nem töltöm fel, mert annyira tökéletes oldalak készültek erre a kihívásra, az enyém pedig még mindig messze nem az. De ide, a blogomra felrakom. Mörjike papírján van a fotó. (A papír átszínezve.) A fotó pedig 3 rétegű lett. Az első kettő fakítással, a harmadik pedig összegzéssel. Michelle Colemann csillagocskáit használtam szintén átszínezve. A cím maradt, csak az is kapott egy aranysárga színt. És minden árnyékot, úgy, hogy ragyogjon. Most ilyen:



És nem mondom, hogy nem lesz még belőle.

4 megjegyzés:

  1. Alakul:) Láttad, hogy Ányi írt neked a fórumban?

    VálaszTörlés
  2. Ez az oldal egyre jobb! Imádom amikor valakit nem hagy nyugodni az eredmény, még nem elégedett és még dolgozik rajta :) Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Fúúú, tényleg tudsz valamit! Nagyon jó és ha még a csillogást is meg tudnád csinálni, na az lenne a tuti! jajdekitartó vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. Nos, én valami ilyesmire gondoltam, mikor azt írtam, legyen fekete a háttér - mert akkor még a kép háttere is fekete volt :) Hogy olvadjon egybe.
    Kipróbálnám hideg színekkel is ;)
    Örülök, hogy nem adtad fel!
    Ismerős az érzés egyébként, mert vannak oldalak, amiket kirázunk a kisujjunkból és boldog elégedettséggel gyönyörködünk bennük, és vannak, amiken napokig izzadunk és mégsem jó.

    VálaszTörlés