2010. szeptember 15., szerda

Amikor én még kislány voltam

De nagyon kicsi. Egészen pontosan pár órás kislány. Az oldal a CEWE-kihívásra készült. A héten Erzsocica kihívása került sorra: saját gyermekkorunkat kellett oldalba foglalni. Mire én elkészültem, a galériába már sok oldalt feltöltöttek. Végignéztem mindet, jókat kuncogtam, annyira jó volt nézni, ki hogyan nézett ki anno, 1, 2 vagy éppen 9 évesen. És a történetek az oldalak mellé... Íme az enyém:


Azt ötleteltem ki, hogy utánanézek mik történtek abban az évben amikor születtem. Hát nem volt egy nyugalmas év... Felhasználtam: a cím betűi: Bouille; papír: Gunhild; keret: Jenny; ragacsok: Krisssz; pipacs: Magdesigns. A keretet kicsit öregítettem, és a pipacsot is megpróbáltam. Nem tudom milyen egy pipacs, ha lepréselik, nálam kapott egy kis barnás árnyalatot. Krisssz ragacsáért meg úgy odavagyok, legszívesebben minden oldalamra "felragasztanám". Amúgy a családi hagyományok szerint nem voltam valami szép baba. Keresztanyukám szerint inkább kisbékás voltam, mint kislányos...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése