2011. július 4., hétfő

Morning Breeze

Még a múlt hónapban jelentkeztem egy számomra érdekes OKC-felhívásra a DST-n. Nem készlet volt meghirdetve, hanem template-csomag. Jellebelleke's Designs nyitott boltot és a most megjelent hat csomagból egyet OKC keretében lehetett kipróbálni. Úgy gondoltam megpróbálom, miért ne? Nem szoktam template-tel oldalazni, de már kacérkodtam a gondolattal, így mikor megkaptam Jolandától a linket, rögtön neki is láttam. De mutatni csak most mutathatom. Thank you for the chance for OKC, Jolanda! A kapott template-csomag így néz ki:


Ebből a négy template-ből kettőt választottam. Mindkettőn Gáborom a főszereplő...

Felhasználtam: Jellebelleke's Designs template; papírok és elemek: OsDesign

Szeretem ezt a fotót Gáborról, egy sétán készült, ahogy elaludt a hordozóban, rajtam. Szabi meg belefotózott, csak úgy, spontán, és ilyen jó kép kerekedett belőle. Számomra azért is kedves, mert az első szkreppes oldalam is ezzel a fotóval készült, amit meg mertem mutatni a világnak... Hű De Régen Volt Talán Igaz Se Volt :) Azért ez az oldal már jobban sikerült, kicsivel :) Másik oldalam pedig ilyen lett:

Felhasználtam: Jellebelleke's Designs template;
Kimeric Kreations papírok és elemek

Itt kisebbik fiam épp tilosban jár... szegfűt szimatolgat. Ami nem lenne éppen baj, finoman nyúl a virágokhoz, simogatja a leveleket, aranyosan hapcizik, de a korából adódó természetes kíváncsiság azért mindig győz a jólneveltségén... És kipróbálja mennyi a virág szirmának vagy éppen szárának a szakítószilárdsága - elárulom: nem sok.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jól teszed, hogy kísérletezel! Bátor vagy. A második a kedvencem, de az elsőn meg a fotó ragadja meg az embert

    VálaszTörlés
  2. Valóban bátor dolog belevágni olyanba, amit még nem csináltunk! Szép lett!

    VálaszTörlés
  3. Olyan nagyon fincsán nyomod! Tecc!!!!

    VálaszTörlés