2011. július 3., vasárnap

Cewe - csinálj amit akarsz...

...csak ne bánd meg később :) Krisssz megint kitalálta a "Csinálj amit akarsz!" kihívást a cewén. Tavaly nyáron is volt ilyen, a lényeg az, hogy mindenki magának találja ki a kihívását, amit szépen meg is old. Aztán a következő hetekben Mr Random segítségével a személyes kihívásokat a többiek is megvalósítják. Tavaly lifteltem - Ányi egyik oldalát választottam, idén pedig úgy gondoltam készítek egy vázlatot és az alapján fogok oldalt alkotni. (Erre utaltam az előző bejegyzésemben is, az 1, 2, nyár! oldalam is ez alapján a vázlat alapján készült. Tehát használható. :) És bevallom, inspirált egy oldal a DST-ről, de nem tudom megmondani ki töltötte fel, mivel nem találom... Emlékezetből elkészítettem a vázlatot, ha valaki ráismer véletlenül, írjon nekem, legyen szíves, és akkor utólagosan fogok az oldal alkotójára hivatkozni.) Itt a vázlat:


És itt az oldal is:

Felhasználtam: papírok, elemek: Kimeric Kreations;
kivéve a szalag: Bonnie Blou Designs; gombok és kapcsok: Gunhild


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése