2011. május 6., péntek

Lassan visszatalálok

a rendes kerékvágásomba. Balázs befejezte az írásbeli részét érettségének felmérésén. Már "csak" a szóbelik vannak hátra, attól sem tart. Mondjuk minek is izgulna, kiváló helyettest talált erre a szép feladatra: engem. Szétizgultam az agyamat miatta, fáj a gyomrom, meg ilyenek. Az enyém nem volt ennyire parás, lehet, hogy akkor az én anyám csinálta ugyanezt? Ballagási ebéd eléggé jól sikerült, nagyobb malőr nélkül megúsztuk a dolgot, bár Szabi azt mondta, Gábornak étteremben tartjuk, az biztos. De miután az utolsó poharat is elpakoltam, arra gondoltam, összességében nem is volt annyira rossz. Hiába, a távolság :) mindent megszépít... És mivel eltelt egy újabb hét, a múltheti cewe-t sajnos ki kellett hagynom, és a fórumosszkreppet is, úgy gondoltam erre a csipkésre biztos jövök. Krisssz ugyanis azt találta ki, hogy legyen csipke az oldalon. Én nemrég kötöttem örök barátságot vele, blogom fejlécén is látható, elsősorban Kisnyúl-Andinak köszönhetően. Ő nyűgözött le egy oldallal, ami fiús és csipkés. És milyen igaza volt, a kettő nem zárja ki egymást és a csipke nemcsak vintage oldalakra tehető. Az oldal aktuális eseményt dolgoz fel és nem beállított a fotó. Balázs mesélt Gábornak, a szőnyegen fekve, aki nagyon élvezte és kontrázott Balázsnak. Gyorsan előkaptam a fényképezőgépet és készítettem pár fotót. Itt az oldal belőle:

Felhasználtam: papírok: Rainbow; pecsét: Fran;
csipke: Raspberry RD; kerek csipke: Krisssz;
varrás és kapcsok: Gunhild; virág: Icka;
papírszív, kockás és csíkos papír: Michelle Colemann;
szívek: Palvinka

3 megjegyzés:

  1. Szegény béka! Ne ijedezz, okos a fiad (mindkettő), simán veszi az akadályokat! Mondjuk inkább te para, mint ő!
    Cukor az oldalad, tuti a fiús-csipke!

    VálaszTörlés
  2. Édesek a fiúk, milyen összhang van közöttük, ez pedig annyira nagyon tudja melengeti az anyai szívet. :) A csipke meg elfér bárhol. :D
    Nagyon aranyos lett az oldalad! :) Tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Látom, már csak én nem tudok csipkés oldalt készíteni:)) Ez nagyon jó lett, annyira helyesek a fiúk!!

    VálaszTörlés