2011. május 17., kedd

Jupppiiijjjééé!!!

Óriási tapsvihar, meg éljenzés! Elkészültem a heti cewével! Igaz már kedd van, de majdnem hétfőn sikerült befejeznem és felpakolnom ide. A héten a barátsággal kapcsolatosan kaptuk a feladatot. Krisssz választott egy idézetet, de nincs kikötés egyéb. Még az idézetet sem kötelező használni. Egyből tudtam Kiről-Kivel fogok oldalt készíteni. Hát az én legeslegeslegjobb barátnőmmel, aki amúgy unokahúgom is. Sokat jelent nekem, és történjen bármi az életemben mindig ott van mellettem.

Felhasználtam: papír, rózsa, drót, srasszok: Kimeric Kreations;
keret: Beedee; inda: KittyScraps

4 megjegyzés:

  1. Csúcs vagy! A gyorsaságot illetőleg, no meg az oldalad szempontjából is!

    VálaszTörlés
  2. Jupiii és taps-taps-taps (a vihar kedvéért:)!
    Az oldal és a gyorsaság is csillagos ötös! Külön köszönet a keretért!!!

    VálaszTörlés