2011. május 17., kedd

Köszönöm Treza!

Bizony, bizony díjat kaptam.


Megint. Sokat gondolkodtam annak idején, kitegyem-e a kommentezz, ne díjazz blinkit a blogomra... Aztán úgy döntöttem nem fogom. Hiszen ez is azt bizonyítja, hogy gondolt rám valaki. És ez nagyon jól esik. Szóval díjazzatok, csak nyugodtan, örülök neki. Persze minden díjhoz jár a feladat is, így most sem úszom meg. Na lássuk: 10 dolog amit szeretek...

1.) Szeretek a családommal lenni...
2.) Szeretem, hogy nőnek születtem...
3.) Szeretek kirándulni (de nem magasra...)
4.) Szeretem a rendet magam körül (bár jelenleg van egy majdnemkilencvencentisem aki miatt ez nem nagyon valósul meg...)
5.) Szeretek kertészkedni.
6.) Szeretem a virágokat. És a fákat is.
7.) Szeretem a munkám, bár most Gábor miatt itthon vagyok, de szeptembertől készülök vissza, igaz más lesz a munkaköröm.
8.) Szeretek tanulni.
9.) Szeretek értelmes embereket hallgatni. Meg jó zenét is: mindenevő(hallgató) vagyok...
10.) Szeretek szkreppelni. (Ez nem újdonság, ugye?)

És jó szokásomhoz híven nem fogom továbbadni. (Mert nem tudom örömet okozna-e...) Hát itt marad nálam, de ha akarod, szeretettel adom, viheted!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése