2011. január 13., csütörtök

Szalagavató

Nagyobbik fiamnak, Balázsnak tavaly decemberében volt a szalagavatója. Megható esemény ez egy végzős diák életében. Meg persze a szülőkében is. Valami végét jelzi az a kis szalag. Persze nem búslakodom - Ő sem - hiszen minden befejezés után jön valami új, valami más. És ez így van jól. Nemsokára érettségi, aztán drukk az egyetem miatt... Furcsa, nemrég még az oviból ballagott, sőt az oviba ballagott be, most meg a középiskolának is vége lesz. Hova rohan az idő? Reménykedem a jó - nagyon jó - eredményben és persze nagyon szurkolok. Sikerüljön valóra váltania az álmait, terveit. A szalagavatós képek nem túlzottan jól sikerültek, nem is szeretem az ilyen beállított felvételeket. Plusz Gábor beteg volt, halálra izgultam magam miatta, minden rendben legyen vele, így nem is voltam túl jól, momentán úgy nézek ki a képeken mint egy vámpír - fehér voltam nagyon (ezen még a púder sem segített). Azért készült oldal. A padlizsán színű szoknyámhoz...




Felhasználtam: papírok: MCScraps és Mörjike. Mörjikétől van a virág, a kapcsos-zárójel és a keretek is.

4 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik a közös képetek! Nagyon helyes ez a gyerek! :D Az oldal egy méltó emléke ennek a gyönyörű eseménynek! Ügyes vagy! :) Úgy látom, most ez a kedvenc színed? :)
    Ha izgulsz, vagy ha nem, akkor is megy tovább a világ :) Tehát, nem izgulni!! CSak picit :) Puszi Nektek! :)

    VálaszTörlés
  2. Puzsi, de jó, hogy mindaz, amit a bejegyzésedben írtál - mármint, hogy fehér vagy, ...stb.- nem látszik az igazán eseményhez méltó, szép oldaladon!!! ... és szurkolok, hogy sikereket hozzon ez az év (is)!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép, visszafogott, az alkalomhoz illő oldalt készítettél!
    Sok sikert a nagyfiadnak!

    VálaszTörlés
  4. Jelentem a padlizsán mindhármatoknak jól áll, jó színű szoknyát viseltél a jeles napon! Anyám, mekkora a Balázs!

    VálaszTörlés