2011. március 5., szombat

LOTW = Layout Of The Week

Annyira örültem, aztán olyat tettem amit igazán nem kellett volna... Elmentem és megnéztem a szavazás állását. Rám: 0. Kicsit, na jó, nagyon szomorú is lettem. Bár, pár nappal ezelőtt még azt sem tudtam mi is az a LOTW, meg kellett kérdeznem Orsitól, szégyenszemre. Mártás, álomszuszékos oldalam bekerült a heti tíz kiválasztott oldalba. Jaj de jó érzés. Hiszen ez azt jelenti, hogy nem rossz amit csinálok. Igazából visszajelzés, jó úton járok. Aztán most elmentem és szavaztam, majd megnéztem hogyan áll a szavazás. Hát így. A kedvem is 0 lett. Legutóbb akkor volt ilyen, amikor - remélem nem árulok el titkot - aktív CT-tag koromban, a CT-tagok házi versenyén az abszolút utolsó helyre bérletet váltottam. (4 pontot sikerült összeszednem, az első helyezettnek pedig több, mint tízszer annyi volt.) Még jó, hogy Szabi tartotta bennem a lelket és vigasztalt. De ezt most nem mondom el neki, nehogy regisztráljon és rám szavazzon :). És itt sem azért írtam, hogy szavazatokért kuncsorogjak, csak úgy kijött. Na mindegy, megyek tortát sütni, húgom nagykislánya születésnapjára. És hogy kicsit dicsekedjek megmutatom az ajándékokat, amit mi (MI) készítettünk. De csak a következő bejegyzésemben, mert le kell még fotózni őket...

5 megjegyzés:

  1. Ne szomorkodj, hiszen a 10 oldalt is kiválasztották. Az én oldalam például be sem került a 10-be. :) Bevallom, én végül Beedee-re szavaztam, de ha tudom, hogy ennyi szavazatot kap, akkor neked adtam volna az én egy szavazatom. :) Szerintem ő lesz az első...de amikor én szavaztam, még csak 2-3 szavazatot adtak le összesen, és persze nem is lehet előre látni, hogy kinek mennyi van, csak ha már megnyomtad a gombot.

    VálaszTörlés
  2. Puzsi, ne izélj már... Benne vagy a 10-ben ez a valami nem? És az, hogy élvezed amit csinálsz.... mi itt vagyunk visszajelzésnek, ne törj le lécci, lécci!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, ne szomorkodj! Az én oldalaim be sem kerültek, most akkor sírnom kéne? Nem fogok, sőt! Annyira büszke vagyok rátok! Őszintén megmondom, hogy én szemét disznó módon a legjobban álló magyarra szavaztam, hogy mindenképp milyek legyen a siker. Tudom, csúnya dolog. Továbbra is imádom az oldalad, mert nagyon ötletes lett! Ügyes vagy, na! Sokkal ügyesebb, mint én! Fel a fejjel!!! Lééééééccci!!!

    VálaszTörlés
  4. Puzsi, én sem tudtam eddig, hogy mi az a "LOTW = Layout Of The Week"! Annyi rengeteg oldal közül benne vagy a 10-ben!!! Gyönyörűűűűű!
    Egyszer az Oscraps galériában úgy hiszem "O" lettem, a mai napig sem tudom igazán, hogy mit jelent, de valahova még elkerült ott az oldalam.
    Bánom már, hogy a Betti-fórumunkon egyszer Brigi(Hékás) leírta ezeket a dolgokat, de nem nyomtattam ki!!! Ja, és például Geergos-Betti le sem fütyül, amióta visszajött:-(
    ... na és mr. randomról nem is beszélek. Egy év alatt egyszer nyertem:-))) (Szándékosan írtam kisbetűvel, már nem érdekel!!)
    De én szeretem az oldalaid, és nekem különben is a blogok, bejegyzések és velük az oldalak a kedvenceim!
    Ugye, megszoktad már, hogy mindig hosszan írok????
    Sok-sok puszi repül feléd:-)

    VálaszTörlés
  5. Igazuk van mindőjüknek! Ügyi vagy és gyönyörűek az oldalaid! Ne keseregj, lényeg a 10! Éljen Puzsi a 10-ben!!!!

    VálaszTörlés